Бөлөк компьютер
Руханий биригүү демилгеси Аида Эгембердиева
«Мурас»: Кайып болуп чыркырап кеткен Бурулайдын жаркын элесине арналат же Кыз-Күйөө айылынын келип чыккан таржымалы
Кочкор өрөөнүндөгү аламаат же Баласагын шаарынын жок болуп кетиши
Кочкор ороонундогу аламаат же Баласагын шаарынын жок болуп кетиши
Кайырбек Коңурбаевдин «Кочкор өрөөнүндөгү аламат же Суяб шаарынын жок болуп кетиши» аттуу макаласына пикир
Унутта калган уулдар же эл эсиндеги элиталар
Кочкор өрөөнүндөгү аламат же Суяб шаарынын жок болуп кетиши (2 бөлүк)
Кочкор өрөөнүндөгү аламат же Суяб шаарынын жок болуп кетиши
(2 бөлүк)
Жети атаны билүү же санжыранын коомдогу ролу
Манастын Кумайыгы итпи же кушпу?
Кыргыз картасы же биздин элде байыркы карта болгонбу?
Мурас: Келечекке кызмат идеологиядан башталат
Мурас:Манастын философиясы
Улуу манасчы Жусуп Мамай жана анын мурасы (уландысы)
Манас баатыр тарыхый инсанбы?
Тар заман
Мазар жана манасчы
"Манастагы" жайчылык көрүнүшү: «Күндүзү бүркөк, түнү ачык, Алмамбет кулдун жайы бейм»
Кыргыздын улуу жомокчулары
Чоң манасчы Саякбай жана ал айткан вариант
Манасчы
Калык Акиевге арналган айтыштын айрым сабактары
Чапкылдыктар баяны
Бейдаба ырчынын белгисиз баяны (Матыбрайым Султанбаев жөнүндө)
Алп Тобок тууралуу тарыхый чындыктар
Жусуп Мамайдын вариантынын өзгөчөлүгү (Манастын генеалогиясы, кыргыздын таралышы боюнча)
Абдыкерим Сатук буурахандын өмүр баяны боюнча тактоолор
Курманбек баатыр жана «Курманбек» эпосу
Бешик чапкан адам — Жанкороз Каниметов
Мурас: Баткендин материалдык маданий мурастары